*alt_site_homepage_image*
lt
en

Naujienos

RSS

Ambasadoje pradedamos teikti konsulinės paslaugos

Lietuvos Respublikos ambasada Šveicarijos Konfederacijoje, Berno mieste, nuo gruodžio 11 d. pradeda teikti konsulines paslaugas. Piliečiai ambasadoje bus priimami tik iš anksto užsiregistravus: https://keliauk.urm.lt/consult-registration.

Piliečiai bus priimti pirmadieniais – penktadieniais, nuo 9 iki 12 val. Telefonu į paklausimus konsuliniais klausimais bus atsakyta pirmadieniais – penktadieniais, nuo 13 iki 16 val. Ambasada pasiekiama telefono numeriu +41 79 447 6078 ir elektroniniu paštu kons.ch@urm.lt. Išsamią informaciją apie asmens tapatybės dokumentus, civilinę metrikaciją ir kitas konsulines funkcijas galima rasti ambasados interneto svetainėje: https://ch.mfa.lt/, skyriuje „Konsulinė informacija“.

Ambasados konsulinis pareigūnas išduos konsulines pažymas, civilinės būklės įrašus liudijančius išrašus, atliks notarinius veiksmus. Ambasadoje bus galima užsisakyti naujus asmens tapatybės dokumentus, pateikti dokumentus užsienyje sudarytų santuokų ar gimusių vaikų apskaitai, tvarkytis pilietybės reikalus.

Ambasada yra laikinai įsikūrusi Murifeld biurų pastate, adresu Weltpoststrasse 5, CH-3015 Bernas. Atvykus į ambasadą transporto priemonėmis, galima jas palikti šalia ambasados esančioje stovėjimo aikštelėje. Atvykus traukiniu į Berno centrinę stotį, galima rinktis tramvajų Nr. 6 iki stotelės „Egghölzli“ arba tramvajų Nr. 8 iki stotelės pavadinimu „Weltpostverein“. Užėjus į Murifeld pastatą, kreipiamasi į registratūros darbuotoją pasiaiškinti, kaip pasiekti ambasados patalpas.