Lietuvos Respublikos ambasada Šveicarijos Konfederacijoje (Weltpoststrasse 5, CH-3015 Bern) skelbia atranką užimti sekretoriaus pareigybę.
Pareiginės algos koeficientas nuo 1,24.
Reikalavimai:
1. turėti aukštąjį koleginį arba aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
2. mokėti lietuvių kalbą C1 lygiu, anglų, prancūzų ir vokiečių kalbas ne žemesniu kaip B2 lygiu;
3. mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);
4. išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles;
5. gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją;
6. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
7. atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus suteikiant teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“ arba nekelti abejonių dėl asmens patikimumo.
Funkcijos:
1. padeda diplomatinės atstovybės vadovui ar priskirtam darbuotojui;
2. atsiliepia telefonu, administruoja skambučius;
3. teikia bendrojo pobūdžio informaciją interesantams telefonu, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus;
4. pagal kompetenciją susirašinėja su užsienio valstybių diplomatinėmis atstovybėmis ir kitomis institucijomis, įstaigomis, organizacijomis;
5. registruoja gaunamą ir siunčiamą korespondenciją, kopijuoja ir siunčia dokumentus, tvarko protokolinę korespondenciją ir vykdo kitas dokumentų valdymo funkcijas;
6. pagal kompetenciją rengia raštus, lydraščius, notas ir kitus dokumentus ar jų projektus;
7. formuoja diplomatinės atstovybės dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą bei tvarko archyvą;
8. stebi žiniasklaidos pranešimus, platina atstovybės pranešimus žiniasklaidoje;
9. platina Lietuvos Respublikos institucijų, įstaigų, įmonių pateiktą informaciją;
10. atnaujina ir skelbia informaciją atstovybės interneto puslapyje, socialinių tinklų paskyrose;
11. atlieka vertimus raštu;
12. sudaro ir nuolat pildo diplomatinės atstovybės kontaktinių asmenų sąrašą;
13. padeda tvarkyti diplomatinio pašto ir diplomatinių krovinių siuntimą ir priėmimą;
14. prisideda prie susitikimų, renginių, priėmimų, vizitų organizavimo ir aptarnavimo;
15. dalyvauja sudaromų komisijų veikloje ilgalaikio turto ir atsargų metinėje ir kitoje turto perdavimo inventorizacijoje;
16. kontroliuoja ir prižiūri švaros ir tvarkos palaikymą atstovybės patalpose;
17. aprūpina darbuotojus darbui reikalingomis priemonėmis ir prekėmis;
18. pagal kompetenciją palaiko ryšius su lietuvių bendruomene;
19. teikia informaciją interesantams konsuliniais klausimais, rengia konsulinę informacinę medžiagą, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus;
20. vykdo kitus atstovybės vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.
Privalumas - administracinio ir/ar protokolinio darbo patirtis.
Su darbuotoju bus sudaroma terminuota darbo sutartis po patikros dėl galimybės išduoti leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija.
Pretendentai, atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2024 m. rugpjūčio 19 d., imtinai, elektroniniu paštu amb.ch@urm.lt, turi pateikti gyvenimo aprašymą, laisvos formos motyvacinį laišką ir išsilavinimą patvirtinančių dokumentų kopijas.
Pokalbiai su atrinktais kandidatais planuojami 2024 m. rugpjūčio 28-30 dienomis Lietuvos Respublikos ambasados Šveicarijos Konfederacijos patalpose arba nuotoliniu būdu MS Teams platformoje.
Papildoma informacija teikiama elektroniniu paštu amb.ch@urm.lt.